Reklamacje
Pobierz swój wniosek reklamacji -> Pobierz wniosek
Reklamacje
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi produkt bez wad.
Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy o kontakt pod adresem – recepcja@villadermatica.pl lub pod numerem telefonu 12 346 1800 lub 797 725 434.
- Każdy wysyłany towar w ramach reklamacji musi zawierać paragon lub fakturę oraz możliwie szczegółowo opisane wady produktu.
- Prosimy o sprawdzanie przesyłki pod kątem uszkodzeń w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka została uszkodzona należy sporządzić protokół szkody. Jest to podstawa do rozpatrzenia reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia jej złożenia.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta, sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego towaru.