Pobierz swój wniosek reklamacji -> Pobierz wniosek

Reklamacje

Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi produkt bez wad.

Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy o kontakt pod adresem – recepcja@villadermatica.pl  lub pod numerem telefonu 12 346 1800 lub 797 725  434.

  1. Każdy wysyłany towar w ramach reklamacji musi zawierać paragon lub fakturę oraz możliwie szczegółowo opisane wady produktu.
  2. Prosimy o sprawdzanie przesyłki pod kątem uszkodzeń w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka została uszkodzona należy sporządzić protokół szkody. Jest to podstawa do rozpatrzenia reklamacji.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia jej złożenia.
  4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta, sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego towaru.